برندینگ ، برندسازی و افزایش فروش
برندینگ ، برندسازی و افزایش فروش(تبلیغات)
09/02/2018 تاریخ انتشار
نرم افزار انبارداری (نرم افزار انبار) رایمون

نرم افزار انبارداری (نرم افزار انبار) رایمون

نرم افزار انبارداری (نرم افزار انبار) نرم افزار انبارداری یکی از زیر مجموعه نرم افزار های لجستیک می باشد که وظیفه اصلی آن مدیریت گردش کالا از زمان درخواست تا تحویل است و با نرم افزار های دیگر  نظیر حسابداری، دارایی ثابت، تامین، فروش، تولید و… ارتباط دو طرفه دارد....

متن موزیک اجازه از داریوش اقبالی

متن موزیک اجازه از داریوش اقبالی

متن موزیک اجازه از داریوش اقبالی   کوه رو میذارم رو دوشم رخت هر جنگ رو می‌پوشم موج رو از دریا می‌گیرم شیره سنگ رو می‌دوشم میارم ماه رو تو خونه می‌گیرم باد رو نشونه همه خاک زمین رو می‌شمارم دونه به دونه اگه چشم‌هات بگــــن آره هیچکدوم کاری نـــداره اگه چشم‌هات...

متن موزیک بی سرزمین تر از باد از سیاوش قمیشی

متن موزیک بی سرزمین تر از باد از سیاوش قمیشی

متن موزیک بی سرزمین تر از باد از سیاوش قمیشی   آهنگ بی سرزمین تر از باد سیاوش قمیشی شاعر : یغما گلرویی آهنگ ساز : سیاوش قمیشی تنظیم : اروین خاچیکیان آلبوم بی سرزمین تر از باد ﺻﻮرت ﻋﻜﺲِ ﺗﻮ آﻟﺒﻮم ﺧﻴﺴﻪ ‫دوﺑـﺎره ﺧـﺎﻃﺮه ﺗـﻮ ﺑـﻮﺳﻴﺪم ‫اﻳﻦ ﺳﻮال ﺑﻲ ﺟﻮاﺑﻮ از ﺧﻮدم ‫ﺗـﺎ ﺣـﺎﻻ...

برندینگ

رابطه برندینگ یا برندسازی با افزایش فروش

رابطه برندینگ یا برندسازی با افزایش فروش چیست؟ امروزه هرکس برای افزایش درآمد و افزایش فروش محصولات خود به این موضوع فکر می کند که چگونه می تواند در بازار هدف خود شناخته شود و  یا برندسازی نماید؟

برندسازی یا برندینگ سبب شناخته شدن کسب و کار ها و فعالان آن حوزه در بازار هدف می گردد. به عنوان مثال گروه شرکت های آراد با نام تجاری آراد برندینگ توانسته با استفاده از این نام، در بازار هدف خود که مرتبط با برندسازی می باشد شناخته شود و افرادی که قصد دارند تا درآمد خود را افزایش دهند به سادگی با این مجموعه در ارتباط باشند.

برندینگ یا برندسازی چیست؟

مجموعه رفتارها و اعمالی که یک مجموعه، شرکت یا فرد انجام می دهد تا درآمد خود را افزایش دهد، برندینگ یا برندسازی گفته می شود. بسیاری فکر می کنند که برندینگ یک نام یا طرح و یا حتی لوگو است. درست است که برند نیاز به آرم یا نماد دارد ولی برندینگ به معنای مجموعه روش ها و استراتژی های شناخته شدن آن نام یا نماد است.

شرط افزایش فروش چیست؟

هر مجموعه یا شرکتی که بیشتر شناخته شده باشد می تواند محصولات یا خدمات خود را بیشتر در معرض دید مشتریان قرار دهد و همین امر سبب افزایش فروش و درآمد آن مجموعه می گردد. لذا شرط افزایش فروش  ، بیشتر دیده شدن و یا همان برندینگ است.

رابطه برندینگ یا برندسازی با افزایش فروش چیست؟

همانطور که متوجه شدید شرط افزایش فروش، شناخته شدن و یا دیده شدن است. بدان معنا که ابتدا بایستی جامعه هدف یا بازار هدف شما مشخص باشد و سپس شما در آن جامعه از سوی مشتریان قابل دیدن یا رویت باشید.

به عنوان مثال فروشنده لوازم التحریر هستید و مشتریان شما والدین دانش آموزان هستند، ابتدا باید بدانید که این مشتری ها در چه جایی بیشتر رفت و آمد می کنند و سپس در آن محیط یا محل قابل دیدن باشید و به نوعی در دسترس مشتریان خود قرار بگیرید.

پیشنهاد جالب !  تمامی ضرب المثل های فارسی ،اگر میتوانید با این ها پانتومیم بازی کنید!

لذا نزدیک مدارس و مرکز شهر بهترین محل برای دیده شدن و دسترس پذیری مشتری به شما است.

برندسازی اینترنتی چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است برندسازی اینترنتی به معنای شناخته شدن در بستر اینترنت می باشد. اما سوال اینجاست که آیا برای افزایش فروش محصولات می توان از اینترنت کمک گرفت؟

ابتدا به این موضوع اشاره می کنیم که یک فروشنده لوازم التحریر چگونه محصولات مورد نیاز مغازه یا فروشگاه خود را تهیه می کند؟

امروزه با رشد چشمگیر اینترنت و دسترسی آسان آن برای همگان، اینترنت به عنوان یک ابزار پرکاربرد شناخته شده و هرکس از آن بهره می برد. فروشندگان برای پیدا کردن محصولات مورد نیاز خود نیز از این ابزار کاربردی یعنی اینترنت استفاده می کنند تا تامین کننده (تولید کننده) یا وارد کننده لوازم التحریر را به سادگی پیدا کنند تا بدین وسیله بتوانند حجم بالای سفارش مورد نیاز خود را خریداری نمایند و سپس آنها را به فروش رسانند، به این خرید و فروش تجارت نیز گفته می شود.

لذا تولیدکنندگان، تاجران و فعالان اقتصادی به منظور فروش مستقیم کالا به فروشندگان لوازم الحتریر می بایست در اینترنت شناخته شده باشند تا بتوانند در دسترس مشتریان خود قرار بگیرند که به این امر برندسازی اینترنتی نیز گفته می شود.

لذا به مجموعه رفتارها و کارهایی که برای دیده شدن در اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد برندسازی اینترنتی گفته می شود.

برندینگ ، برندسازی و افزایش فروش

برندینگ ، برندسازی و افزایش فروش

افزایش فروش از طریق اینترنت

به نظر شما آیا میزان درآمد از طریق اینترنت بیشتر است یا از فضای حقیقی و کسب و کار سنتی؟

فرض کنیم که بزرگترین فروشگاه لوازم التحریر را در تهران راه اندازی کرده ایم. چه کسانی از این موضوع مطلع شده اند؟ یقینا اینطور پاسخ می دهید هرکسی که این فروشگاه را دیده باشد. چون هنوز تبلیغات خاصی انجام نشده است تا شناخته شود.

پیشنهاد جالب !  آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

مشتریان این فروشگاه چه کسانی هستند و چه کسانی می توانند باشند؟ حتما می گویید مغازه های کوچکتر و یا والدین دانش آموزان در تهران. آیا همین جامعه هدف نمی توانند اصفهانی ها، شیرازی ها، تبریزی ها و دیگر استان ها و شهرستان های ایران باشند؟

حتما می گویید بله می توانند باشند، پس چگونه یک فروشگاه لوازم التحریر در اصفهان می تواند از این موضوع مطلع گردد؟

یقینا اینترنت بهترین گزینه است. هرکس در هرجای دنیا که به دنبال تامین لوازم الحتریر برای مغازه یا فروشگاه خود باشد، در اینترنت جستجو می کند و هرکس که بتواند در صفحه اول گوگل دیده شود، شانس بالاتری برای فروش بیشتر خواهد داشت.

لذا بسیاری از شرکت های کوچک از این راز اقتصادی مطلع هستند و با هزینه تبلیغاتی بسیار اندک در دیدگان میلیون ها مشتری قرار می گیرند و میزان فروش و درآمد آنها از بزرگترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدکننده و تامین کننده که به صورت سنتی تبلیغ می کنند بیشتر است.

آنچه که در اقتصاد و تجارت بیشتر اهمیت دارد، روش و نوع تبلیغات برای پیدا کردن مشتری است و امروزه اینترنت قدرتمند ترین فضا و محل رفت و آمد مشتریان است لذا برای افزایش فروش و درآمد باید در اینترنت دیده شوید.

چگونه در اینترنت دیده شویم؟

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد مجموعه آراد برندینگ، با ما تماس بگیرید.

 

 


این یک رپورتاژ آگهی است و آسوده وب هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات و … تبلیغ دهنده ندارد.

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

برچسب ها :